Wie zijn wij?

Zonder de leiding zou de chiro natuurlijk niet bestaan. Zij zetten zich iedere week vrijwillig in om paraat te staan voor alle kinderen. Dit is alle huidige leiding van 2023-2024

Emely Vande Casteele (Speelclub-leiding)

Hallo, ik ben Emely en ik ben 17 jaar. Ik studeer verkoop in de Jozefienen Brugge. Mijn hobby's zijn Carnaval vieren en natuurlijk Chiro ! Ik sta dit jaar nogmaals bij de kleine schatjes de speelclub. Ik kijk er enorm hard naar uit ! Tot in september !

Matti Van Broucke (Rakwi-leiding)

Hallo, ik ben Matti. Ik ben 18 jaar en net afgestudeerd. Ik ben aan het solliciteren en zal hopelijk binnenkort beginnen met werken. In mijn vrije tijd ga ik graag weg met vrienden en natuurlijk naar de chiro. Dit is mijn derde jaar als leiding en ik zal met veel plezier leiding geven aan de Rakwi's.

Luna Gevaert (Tito-leiding)

Hallo ik ben Luna. Ik ben 17 jaar en woon in Sint-Kruis samen met mijn ouders en broer en mijn 2lieve katten Mousti en Millie. Jullie hebben mij misschien al eens zien passeren afgelopen chiro jaar , maar dit is mijn allereerste jaar als leiding. Ik heb super veel zin in het komende chirojaar! En ik hoop jullie ook. We leren elkaar snel kennen op de startdag tot gauw!!

Rune De Clerck (Tito-leiding)

Hallo, Ik ben Rune. Ik ben 18 jaar en ik zit in mijn eerste jaar accountancy aan Howest. Dit jaar is mijn derde jaar leiding en ik geef leiding aan de Tito's.

Victor-Jan Gallein (VJ)

Keti/aspi-leiding

Hallo, Ik ben Victor-Jan of misschien voor sommige beter gekend als VJ. Ik ben 18 jaar en in september start ik in de richting industrieel ingenieur. Mijn hobby’s zijn duiken(scuba diving), DaxteamBrugge en natuurlijk Chiro! Dit jaar geef ik leiding aan de keti's en aspi's. Ik heb er alvast mega veel zin in, hopelijk jullie ook! Hopelijk tot snel!!!

Julie Defrancq

Volwassen begeleider